Μόλις πριν 8 μήνες η Aston Martin είχε διατρανώσει την πίστη της στην ανάπτυξη της Valkyrie και την είσοδο της στη νέα Hypercar κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής WEC από το 2021.
Η FIA σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της έλλειψης ανταγωνισμού στην κορυφαία LMP1 κατηγορία, όπου είχε απομείνει ουσιαστικά μόνη της η Toyota, αποφάσισε να αλλάξει τους κανονισμούς.
Έτσι από το 2021 τα Hypercars θα αντικαταστήσουν τα πρωτότυπα της LMP1 σε μια προσπάθεια να μειωθεί το συνολικό κόστος και να μετάσχουν περισσότερες ομάδες.
Και πράγματι,Toyota, Aston Martin, Peugeot και Glickenhaus δήλωσαν οτι θα συμμετάσχουν στο νέο πρωτάθλημα.
Μέχρι τώρα όλα καλά. Πριν από 2 μήνες όμως η FIA ανακοίνωσε μαζί με την ACO τη συνεργασία τους με την αμερικανική ομοσπονδία της IMSA και την αλλαγή ουσιαστικά των κανονισμών που θα διέπει τη νέα κατηγορία.
Έτσι από το 2021 τα Hypercars θα εναρμονιστούν με τα πρωτότυπα LMDh.
Αυτό όμως ήταν και το ποτήρι που ξεχείλισε για την Aston Martin και ανακοίνωσε την αποχώρηση της από το πρωτάθλημα καθώς στη δήλωση ανέφερε οτι δεν συμφωνεί με την αλλαγή των κανονισμών. Με λίγα λόγια, κατηγορεί τη FIA οτι άλλα είπαν και άλλα έκαναν.
Βέβαια, οι κακές γλώσσες λένε οτι τα άσχημα οικονομικά νούμερα της Aston είναι η πραγματική αιτία της αποχώρησης από το WEC. Σε συνδυασμό με την είσοδο της εταιρίας στη Formula 1 υπό την καθοδήγηση του Lance Stroll και τα αυξημένα έξοδα, φαίνεται οτι η Valkyrie ήταν το εξιλαστήριο θύμα.
Αναφερόμαστε πάντα για το αγωνιστικό αυτοκίνητο και όχι για την street legal έκδοση που θα κυκλοφορήσει κανονικά.
Κατά τα άλλα η Aston Martin δήλωσε οτι θα συμμετάσχει όπως πάντα στη GTE κατηγορία του WEC με τη Vantage όπου έτσι και αλλιώς τα πάει πολύ καλά.
Aston Martin Valkyrie |
Η FIA σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της έλλειψης ανταγωνισμού στην κορυφαία LMP1 κατηγορία, όπου είχε απομείνει ουσιαστικά μόνη της η Toyota, αποφάσισε να αλλάξει τους κανονισμούς.
Έτσι από το 2021 τα Hypercars θα αντικαταστήσουν τα πρωτότυπα της LMP1 σε μια προσπάθεια να μειωθεί το συνολικό κόστος και να μετάσχουν περισσότερες ομάδες.
Και πράγματι,Toyota, Aston Martin, Peugeot και Glickenhaus δήλωσαν οτι θα συμμετάσχουν στο νέο πρωτάθλημα.
Μέχρι τώρα όλα καλά. Πριν από 2 μήνες όμως η FIA ανακοίνωσε μαζί με την ACO τη συνεργασία τους με την αμερικανική ομοσπονδία της IMSA και την αλλαγή ουσιαστικά των κανονισμών που θα διέπει τη νέα κατηγορία.
Έτσι από το 2021 τα Hypercars θα εναρμονιστούν με τα πρωτότυπα LMDh.
Glickenhaus |
Αυτό όμως ήταν και το ποτήρι που ξεχείλισε για την Aston Martin και ανακοίνωσε την αποχώρηση της από το πρωτάθλημα καθώς στη δήλωση ανέφερε οτι δεν συμφωνεί με την αλλαγή των κανονισμών. Με λίγα λόγια, κατηγορεί τη FIA οτι άλλα είπαν και άλλα έκαναν.
Βέβαια, οι κακές γλώσσες λένε οτι τα άσχημα οικονομικά νούμερα της Aston είναι η πραγματική αιτία της αποχώρησης από το WEC. Σε συνδυασμό με την είσοδο της εταιρίας στη Formula 1 υπό την καθοδήγηση του Lance Stroll και τα αυξημένα έξοδα, φαίνεται οτι η Valkyrie ήταν το εξιλαστήριο θύμα.
Αναφερόμαστε πάντα για το αγωνιστικό αυτοκίνητο και όχι για την street legal έκδοση που θα κυκλοφορήσει κανονικά.
Aston Martin F1 |