Πρωταθλητής ERC ο Hayden Paddon στο Ράλι Σιλεσίας

Ο Hayden Paddon και ο Andrea Mabellini ήταν οι μεγάλοι νικητές όταν έπεσε η αυλαία στο συναρπαστικό Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι ERC κατά τη διάρκεια του δραματικού Ράλι Σιλεσίας.

Ο Mabellini πέτυχε μια σημαντική νίκη μαζί με τη συνοδηγό του, Virginia Lenzi, ενώ ο Paddon κατέκτησε δεύτερο συνεχόμενο τίτλο ERC τερματίζοντας τρίτος με συνοδηγό τον John Kennard.

Η ομάδα του Paddon, η BRC Racing Team, κατέκτησε το Πρωτάθλημα Ευρώπης Ράλι για Ομάδες, ενώ η Michelin κέρδισε το πρώτο Πρωτάθλημα Ευρώπης Ράλι για Προμηθευτές Ελαστικών. 

Οδηγώντας ένα Skoda Fabia Rally2 Evo για την Team MRF Tyres, ο Mabellini βρισκόταν 6,8'' πίσω από τον Paddon στο τέλος της πρώτης μέρας, αλλά μείωσε τη διαφορά στα 5,3 δευτερόλεπτα μετά το πρώτο loop της Κυριακής.

Ο Paddon αντέδρασε στη 10 ειδική για να προηγηθεί με 6,1'' πριν την καθοριστική SS11, την πρώτη ειδική διαδρομή υπό βροχή.. Σε βρεγμένες συνθήκες, ο Mabellini ήταν 8 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Paddon.

Ο Ιταλός επωφελήθηκε από την επιλογή ελαστικών, με μαλακή σύνθεση για στεγνό οδόστρωμα και για βροχή, για να πάρει το προβάδισμα, το οποίο δεν έχασε, παρόλο που βρέθηκε κοντά σε έξοδο λίγο πριν το τέλος της διαδρομής των 11,87 χιλιομέτρων.

«Αισθάνομαι υπέροχα», δήλωσε ο Mabellini, που κέρδισε με διαφορά 18,3'' και έγινε ο όγδοος διαφορετικός νικητής της σεζόν. «Τα τελευταία 11 χιλιόμετρα ήταν τα πιο μακροχρόνια χιλιόμετρα της ζωής μου. Θέλω να ευχαριστήσω τους πάντες. Ήταν ένα απίστευτο ταξίδι. Ξεκινήσαμε από το Rally5, μετά το Rally4, το Rally2 πέρυσι, είμαστε πραγματικά, πραγματικά χαρούμενοι.

Ο Paddon, ο οποίος έτρεξε την 11η ειδική με Pirelli με μεσαία γόμα και ελαστικά για βροχή, έχασε περαιτέρω έδαφος από τον Mabellini με ένα μισό τετακέ και ένα λάθος στη SS13, την οποία ολοκλήρωσε 12,1''πίσω από τον Mabellini, παρόλα αυτά εξασφάλισε το δεύτερο συνεχόμενο στέμμα στο ERC.

«Είχαμε μια περιπέτεια στη διαδρομή», δήλωσε ο Νεοζηλανδός Hayden Paddon. «Στη δεύτερη στροφή, βγήκαμε από τη γραμμή και καταλήξαμε σε ένα ανάχωμα, σχεδόν κολλήσαμε. Πατούσα γκάζι στο φουλ προσπαθώντας να βγω, αναγκάστηκα να κάνω όπισθεν, ξαναξεκινήσαμε και εκεί χάσαμε περίπου 15 δευτερόλεπτα. Λίγο πιο κάτω, σε μια διασταύρωση, πέρασα κατευθείαν μέσα από τα εμπόδια, έπρεπε να κατέβω το δρόμο, να κάνω στροφή και να επιστρέψω. Δεν νομίζω ότι είχα τόσες περιπέτειες σε μία διαδρομή, οπότε πιθανότατα χάσαμε πάνω από 20 δευτερόλεπτα. Οι συνθήκες ήταν δύσκολες, είμαστε εδώ, αλλά εκείνη τη στιγμή σκεφτόμουν ‘όχι τώρα’».

Σχετικά με τον δεύτερο τίτλο του στο ERC, ο Paddon είπε: «Δεν ήθελα να ρισκάρω τον τίτλο μπαίνοντας σε μάχη σήμερα, το μόνο που ήθελα ήταν να φέρω το αυτοκίνητο στον τερματισμό. Ήξερα ποιος ήταν ο στόχος μου και ο τίτλος είναι εξαιρετικά σημαντικός. Δουλέψαμε όλη τη χρονιά για να τον κατακτήσουμε. Βρεθήκαμε υπό πίεση στο μεγαλύτερο μέρος της σεζόν λόγω απόδοσης, αλλά η ομάδα δούλευε σκληρά για να το ανατρέψει και τα καταφέραμε στους τελευταίους αγώνες».

Με δύο νίκες σε ειδικές την Παρασκευή και πέντε την Κυριακή, συμπεριλαμβανομένης της Power Stage, ο Jon Armstrong, υποστηριζόμενος από την Motorsport Ireland Rally Academy, κατέκτησε το πρώτο του βάθρο στο ERC, τερματίζοντας δεύτερος αφού προσπέρασε τον Paddon στη SS14, έχοντας ξεκινήσει τη δεύτερη ημέρα από την έβδομη θέση. Οδηγώντας ένα Ford Fiesta Rally2 με ελαστικά Pirelli, ο Armstrong κέρδισε τον Paddon με διαφορά 1,5'', με τον τοπικό Miko Marcyk να ακολουθεί με 5,8 δευτερόλεπτα διαφορά.

Όσο για τον Miko Marczyk, ο οποίος οδηγούσε με Michelin, η τέταρτη θέση ήταν αρκετή για να εξασφαλίσει την τρίτη θέση στην τελική κατάταξη των οδηγών του ERC.

Ο Mathieu Franceschi κατέλαβε τη δεύτερη θέση πίσω από τον Paddon, τερματίζοντας πέμπτος στο Ράλι Σιλεσίας, ενώ ο Yoann Bonato ολοκλήρωσε την επιστροφή του από σοβαρό τραυματισμό, καταλαμβάνοντας την έκτη θέση.


Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη